ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 4 677 Kč
do košíku:
naše cena 8 749 Kč
do košíku:
naše cena 4 500 Kč
do košíku:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 2 187 Kč
do košíku:
naše cena 4 276 Kč
do košíku:

HS-CHOPPERS s.r.o.
Na Návsi 30, Družec,
273 62
tel: +420 606650250
hs-choppers@volny.cz
IČO: 28890311
DIČ: CZ28890311
č.účtu: 192943029/0600

 


 

Facebook HS-Choppers

HS-choppers Instagram


REKLAMACE
Reklamační list

Reklamani_list.xls

Reklamační podmínky

  • Reklamované zboží můžete vrátit na našem obchodě na adrese Na Návsi 30, družec 273 62 nebo na pobočce v Zábřehu (nám. Osvobození 14)
  • Reklamované zboží též můžete poslat v dostatečném obalu a s kompletním příslušenstvím a příjmovým dokladem na adresu HS-Choppers s.r.o., Na Návsi 30, Družec, 273 62
  • Společně s reklamovaným zbožím vždy vyplňtě reklamační list, který naleznete na našich stránkách

1. Je-li zboží poškozené při převzetí

Při přebírání zboží od přepravce zásilku vždy pečlivě zkontrolujte. Když se zboží jeví jako poškozené, zásilku nepřebírejte a vraťte ji zpět přepravci.

Nebylo-li zboží dodáno kompletně nebo neodpovídá-li popisu, vyplňte prosím reklamační formulář a s ním kontaktujte naše pracovníky pro upřesnění dalšího postupu.

2. Jak postupovat

V první řadě je potřeba vyplnit reklamační formulář a uvést co nejvíce upřesňujících informací. V případě nejasností, zda se jedná o vadu či nikoli, kontaktujte náš servis pro bližší upřesnění. V případě, že se rozhodnete nám zboží zaslat zpět k opravě přiložte prosím příjmový doklad (nebo jeho kopii) a reklamační list.

3. Reklamační lhůta

Jste-li spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od obdržení kompletní dokumentace a všech součástí zboží.

Nejste-li spotřebitel, budeme se snažit Vaší reklamaci vyřídit v nejkratší možné době.

Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou uhrazeny, bude-li reklamace uznána za oprávněnou (nebude se jednat např.: o závadu způsobenou chybnou montáží, mechanickým opotřebením, snahou napasovat díl na nevhodný motocykl apod.) a bude-li možné doložit přiměřenou výši nákladů spojených s přepravou zboží.

4. Neopravitelná závada

Pokud nebude možné zboží opravit bude vám poskytnut nový kus nebo Vám budou vráceny peníze.

Oprávněnost vaší reklamace bude posouzena na základě vámi dodané dokumentace.