![]() |
E-shop
ZBOŽÍ V AKCI
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
HS-CHOPPERS s.r.o.
Zahradní 259, Žilina
273 01, okr. Kladno
tel: +420 606650250
hs-choppers@volny.cz
IČO: 28890311
DIČ: CZ28890311
č.účtu: 192943029/0600
1. Je-li zboží poškozené při převzetí
Při přebírání zboží od přepravce zásilku vždy pečlivě zkontrolujte. Když se zboží jeví jako poškozené, zásilku nepřebírejte a vraťte ji zpět přepravci.
Nebylo-li zboží dodáno kompletně nebo neodpovídá-li popisu, vyplňte prosím reklamační formulář a s ním kontaktujte naše pracovníky pro upřesnění dalšího postupu.
2. Jak postupovat
V první řadě je potřeba vyplnit reklamační formulář a uvést co nejvíce upřesňujících informací. V případě nejasností, zda se jedná o vadu či nikoli, kontaktujte náš servis pro bližší upřesnění. V případě, že se rozhodnete nám zboží zaslat zpět k opravě přiložte prosím příjmový doklad a reklamační list. Bez výše uvedených dokladů nemusí být reklamace přijata.
3. Reklamační lhůta
Jste-li spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od obdržení kompletní dokumentace a všech součástí zboží.
Nejste-li spotřebitel, budeme se snažit Vaší reklamaci vyřídit v nejkratší možné době.
Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou uhrazeny, bude-li reklamace uznána za oprávněnou (nebude se jednat např.: o závadu způsobenou chybnou montáží, mechanickým opotřebením, snahou napasovat díl na nevhodný motocykl apod.) a bude-li možné doložit přiměřenou výši nákladů spojených s přepravou zboží.
4. Neopravitelná závada
Pokud nebude možné zboží opravit bude vám poskytnut nový kus nebo Vám budou vráceny peníze.
Oprávněnost Vaší reklamace bude posouzena na základě Vámi dodané dokumentace.