logo         

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 170 Kč
do košíku:
naše cena 3 668 Kč
do košíku:
naše cena 1 443 Kč
do košíku:

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 2 603 Kč
do košíku:

HS-CHOPPERS s.r.o.
Zahradní 259, Žilina
273 01, okr. Kladno
tel: +420 606650250
hs-choppers@volny.cz
IČO: 28890311
DIČ: CZ28890311
č.účtu: 192943029/0600

 


 


REKLAMACE
Reklamační list

Reklamační List

Reklamační podmínky

 

  • Reklamované zboží můžete vrátit na našem obchodě na adrese Zahradní 259, Žilina okr. Kladno nebo na pobočce v Zábřehu (nám. Osvobození 14)
  • Reklamované zboží též můžete poslat v dostatečném obalu a s kompletním příslušenstvím a příjmovým dokladem na adresu HS-Choppers s.r.o., Zahradní 259, Žilina, 273 01
  • Společně s reklamovaným zbožím vždy vyplňtě reklamační list, který naleznete na našich stránkách (viz výše) a zašlete ho společně s originálem účtenky / faktury.

1. Je-li zboží poškozené při převzetí

Při přebírání zboží od přepravce zásilku vždy pečlivě zkontrolujte. Když se zboží jeví jako poškozené, zásilku nepřebírejte a vraťte ji zpět přepravci.

Nebylo-li zboží dodáno kompletně nebo neodpovídá-li popisu, vyplňte prosím reklamační formulář a s ním kontaktujte naše pracovníky pro upřesnění dalšího postupu.

2. Jak postupovat

V první řadě je potřeba vyplnit reklamační formulář a uvést co nejvíce upřesňujících informací. V případě nejasností, zda se jedná o vadu či nikoli, kontaktujte náš servis pro bližší upřesnění. V případě, že se rozhodnete nám zboží zaslat zpět k opravě přiložte prosím příjmový doklad a reklamační list. Bez výše uvedených dokladů nemusí být reklamace přijata.

3. Reklamační lhůta

Jste-li spotřebitel, Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od obdržení kompletní dokumentace a všech součástí zboží.

Nejste-li spotřebitel, budeme se snažit Vaší reklamaci vyřídit v nejkratší možné době.

Náklady spojené s dopravou zboží Vám budou uhrazeny, bude-li reklamace uznána za oprávněnou (nebude se jednat např.: o závadu způsobenou chybnou montáží, mechanickým opotřebením, snahou napasovat díl na nevhodný motocykl apod.) a bude-li možné doložit přiměřenou výši nákladů spojených s přepravou zboží.

4. Neopravitelná závada

Pokud nebude možné zboží opravit bude vám poskytnut nový kus nebo Vám budou vráceny peníze.

Oprávněnost Vaší reklamace bude posouzena na základě Vámi dodané dokumentace.